dijous, 19 de juny del 2014

Avui estic feliç!!!

50 anys voltant pel món.  qui ho diria.

No me'n se avenir.  Es un número important i em sento molt ben acompanyada.
"50 años no es nada" (Víctor manuel) perque s'ha passat molt ràpid (que vol dir que s'han passat molt be), però 50 anys és mig segle i un munt d'experiències, de rises, de llágrimes, de pors, d'ensurts, de sorpreses... de vida meravellosa.

L'important és que estic mooooolt feliç!!!




dimecres, 18 de juny del 2014



Avui he descobert una iniciativa en relació a la psicologia, salut i NET.
Molt interessant aquest projecte per al personal que s'interessa per l'educació i les noves tecnologies.