dijous, 22 de maig del 2014

Memòria d'una estudiant: CAPÍTOL 3

(continua)


Capítol 3

Els companys ja estan enviant coses en les carpetes, cadascuna més interessant.  Passo bastant temps mirant el que fan i de vegades tinc un sentiment com si hagués de treure més suc al meu treball, com si no estigués fent prou i llavors em poso a treballar una mica més sobre els documents i em deixo portar: és la única manera que aconsegueixo una mica de pau.


L’altre dia em vaig encallar intentant modificar l’índex per posar més apartats en la taula de continguts inicial.  
Havia decidit que ordenaria millor les idees si tenia un índex definitiu, ara que per fi tenia clar quins eren els diferents apartats.
No recordava com havia fet la taula de continguts en el document anterior i vaig haver d’abandonar desprès de molta estona.

És curiós que quan deixes de pensar i prens distància amb alló on t’has encallat, de cop i volta s’obre la finestra, entra un raig de llum i trobes la solució.

He avançat bastant amb els mapes conceptuals i...sí, al final he fet dos.

Aquí esta l’altre:


És un mapa que surt de l'activitat formativa dissenyada, per arribar a través del treball en la comunicació verbal, la no verbal i la virtual (la presentació en power point) per aconseguir presentacions eficaces.
  
Cada vegada tinc més clar on vaig...








(continuarà)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada