dijous, 15 d’octubre del 2015

Diari de pràctiques d’una psicopedagoga
CAPÍTOL II


He d’esperar al 9 d’octubre per tenir una estona amb el director.  S’entén, ja que els inicis del curs són una mica difícils per tots.  A més, tot han estat reunions i ha sorgit una dificultat afegida amb la que no comptava: la tutora de les pràctiques esta de baixa. 
Per això també, he buscat recolzament en el director i també en la secretaria del AFA (que en la darrera reunió ha estat escollida Presidenta).
En aquesta trobada amb el director he tingut molta informació per la contextualització:  dades estadístiques, però també ideologia, línies de treball, història, dificultats...
Esta treballant sobre el Projecte directiu 2015-2018.
M’explica que aquest és el cinquè any que treballa a l’Escola i que tot i haver fet algunes tasques de direcció en funcions, durant aquest temps, aquest és el primer any que ho fa en possessió del càrrec.
Pensa que el projecte de l’Escola s’ha de creure i viure per treballar-hi.  Esta clar que ell hi creu i ho viu i que hi posa molt de temps. Es veu implicat i em deixo portar, fins i tot han sorgit algunes idees de la reunió.

L’he dit que des del principi, en entrar a l’Escola, m’he sentit com si entrés a un restaurant per dinar i un cop a dins m’adono que és d’aquells restaurants que es pot veure la cuina i com treballen els plats i també com els cuinen i com gestionen les escombraries i també es pot veure com arriba la compra i fan els números... Ell m’ha dit que li semblava bé aquesta visió que tenia, però a més, “pots seure a dinar amb els cuiners”M’ha semblat emocionant.             

Surto de la reunió amb la idea clara que he de tornar a rellegir dos documents que em va enviar la tutora al principi i que veig que, al menys, un d’ells: “Marc Psicopedagògic” és un document estratègic que recull les línies del projecte de l’Escola. A més, vista l’evolució que ha tingut el document i que m’explica el director, sembla un document viu, en contínua transformació, encara que qualsevol modificació es consensua i negocia en les reunions.  Per tant, s’imposa un estudi més en profunditat del mateix.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada