Diari de pràctiques d’una psicopedagoga
CAPÍTOL XXI
Al final les col·laboracions arriben i les complicitats es van construint.
Moltes vegades les dificultats i els obstacles juguen a favor nostre i l’absència
de la tutora ha fet que entri en contacte directe amb molts altres professionals,
tenint l’oportunitat de conèixer-los millor.
Tots i totes en àmbits diversos que inspiren la meva recerca.
Aquesta oportunitat de veure moltes persones i de conèixer diferents
perspectives, ha anat formant i redireccionant les meves idees, m’està fent
reflexionar sobre moltes altres i m’obliga a buscar i a fer lectures
inspiradores.
En capítols anteriors, havia detectat algunes inquietuds per part de les
famílies sobre l’adquisició de competències dels seus fills. Des d’una altra perspectiva, en el projecte
de direcció es tracta la potenciació de les relacions amb les famílies. En la
reunió de nivell va sortir la inquietud dels pares per tenir més informació
sobre els continguts. Per part de l’AFA es treballen objectius com promoure la
comunicació i les relacions família-escola. En la reunió de formació dels
docents sorgeix el tema en forma de plantejar la manera de transmetre als pares
el sentit del que estan treballant a l’aula.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Així que busco més informació sobre el Pla d’Orientació i Acció Tutorial
com a instrument per a portar a terme aquesta funció d’ajudar, recolzar i
orientar, donant tranquil·litat i seguretat en la pressa de decisions.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Ho comento amb la Secretaria de l’Equip Directiu i amb la Presidenta de l’AFA
i els sembla una proposta interessant (la secretaria com a docent i la
Presidenta de l’AFA com a mare i com a psicòloga).
Tot em porta cap a un mateix objectiu en relació amb l’orientació acadèmica
que podria treballar centrat en el trànsit de Primària a Secundaria.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada