dissabte, 14 de novembre del 2015

Diari de pràctiques d’una psicopedagoga
CAPÍTOL XVI

Diu la dita popular: “Quan es tanca una porta, se n’obre una altra” (Saura, 1884).
En les seves diverses variants i idiomes, és una frase que esperona davant de les dificultats, obstacles i limitacions que anem trobant.

També val a dir que "això de la finestra" no passarà si no es segueix perseverant i treballant.

Malgrat els obstacles que han anat sorgint, com ja deia en el capítol X del diari, no he parat de buscar col·laboració i ajuda entre els diferents agents i professionals.  He de dir que la meva experiència diu que les persones tenim un codi “d’ajuda als altres” imprès en el l’ADN: la secretaria de l’equip directiu, la presidenta de l’AFA, la psicopedagoga de l’EAP... Cadascuna, des de la seva posició, fan “petites-grans” accions que suposen molta ajuda en la meva trajectòria personal i educacional:

Gràcies a la seva col·laboració, he tingut el privilegi d’assistir, per exemple, a una de les reunions de formació en cultura matemàtica.
Una vegada més, com ja exposava en capítols anteriors, veig la importància que té pels docents, la comunicació amb les famílies i com atendre les seves demandes, pel valor que això aporta en l'aprenentatge dels infants:

"El paper de les famílies en l’orientació acadèmica i professional"


Per cert! 





NOTA: he de demanar a la secretaria de l’equip directiu el contacte del formador/assessor que ha fet la sessió i també el contacte amb els membres de la CAD.
També voldria demanar-li altres col·laboracions.  He d’organitzar be la informació que necessito per la reunió del proper dijous.







Estan resultant decisives algunes complicitats i vull expressar el meu agraïment sincer a les persones que ho estant fent possible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada